כרית לי – כרית הריון והנקה הטובה בישראל

שביעות רצון מובטחת | משלוח עד הבית תוך 48 שעות!
חדש באתר! דגמי SUER QUEEN

תנוחות שינה במהלך ההריון

תנוחות שינה במהלך ההריון
תנוחות שינה במהלך ההריון

במהלך ההיריון, שינה טובה חשובה מתמיד, כי לא בגלל שאת דואגת לעצמך, אלא שהתינוק שבתוכך גדל.
במהלך ההריון, בחירת תנוחת השינה הנכונה היא קריטית עבורך ועבור תינוקך. ישנן שאלות רבות שעולות כאשר אישה בהריון: באיזו תנוחה עלי לישון? באיזה צד כדאי לי לשכב? האם אני יכול לישון על הבטן? על כל השאלות הללו, ועוד, נענה במדריך המקיף שלנו לתנוחות שינה בהריון.

לא מומלץ לאישה בהריון לישון על הגב.
במהלך ההריון, הרחם לוחץ על כלי הדם וגורם לירידה בזרימת הדם לעובר. שכיבה על הגב אינה מומלצת במהלך ההיריון מכיוון שזו העמדה המסוכנת ביותר לאישה בהריון. זוהי התנוחה שהכי נוחה לאישה בהריון לישון בה. שינה על הגב במהלך ההריון אינה מומלצת מכיוון שהיא עלולה להפריע לזרימת הדם ונוזלי הגוף האחרים חזרה ללב. אם את מרגישה שאת צריכה לישון במצב זה, עשי זאת לפרקי זמן קצרים, ואל תשכבי על הגב כל הלילה.

לא מומלץ לאישה בהריון לישון על הבטן.
חלק מהרופאים מציעים כי בכל הנוגע לבעיות רפואיות, אישה יכולה להרגיש בנוח לישון על הבטן. הלחץ על כלי הדם העוברים לרחם נאמר כדאגה לאחר החודש השישי להריון, למרות שאין חשש של ריסוק או חנק של העובר (הוכח שזה לא נכון). למרות שלנשים אין נוחות לישון על הבטן כשהבטן גדלה, זה לא בהכרח חשש רפואי. הם פשוט מוצאים שיותר נוח לשכב על הצד.

באיזה צד אישה בהריון צריכה לישון?
שינה על צד ימין במהלך ההריון יכולה להיות נוחה עבור חלק מהנשים, אבל היא לא טובה יותר מנקודת מבט רפואית מאשר שינה על הגב. כאשר אישה בהריון ישנה על צדה הימני, היא מפעילה לחץ על הוורידים והעורקים הגדולים בגופה. זה יכול למנוע זרימת דם טובה לתינוק, וזה לא טוב. הצד הימני הוא המקום שבו נמצאים כלי הדם המרכזיים של האישה.

שינה על צד ימין, כמו על הגב, אינה מומלצת במהלך ההריון מכיוון שהיא עלולה להפעיל לחץ על כלי הדם של האישה. שכיבה על צד ימין יכולה לגרום לאותה השפעה.
חלק מתנוחות השינה הטובות והמומלצות ביותר במהלך ההריון מוזכרות על ידי רוב הרופאים ואנשי מקצוע אחרים. שינה בצד שמאל נמצאת בראש הרשימה.
שינה על צד שמאל עוזרת לדם לעבור הן לגוף האישה והן לעובר ברחם. הסיבה לכך היא ששכיבה על צד שמאל מפחיתה את הלחץ על כלי הדם הגדולים של האישה, בצד ימין של גופה.

מומלץ לנשים לישון עם כרית הריון.
בהריון, הכרחי להיות זהיר לגבי התנוחות שבהן ישנה, ​​אך ישנם כלים נוספים שיכולים לעזור לגוף לצאת ולעזור לאישה לישון טוב יותר במהלך ההריון.
על ידי הוספת כרית אחת או שתיים בין הברכיים, וכרית נוספת מתחת לגב, את יכולה לישון טוב יותר. משקל הקיבה מוקל, ולחץ הגב התחתון מופחת, מה שמשפר את איכות השינה.
ניתן להשתמש בכרית הריון בצורת U במקום כריות רבות ושונות, או כריות הריון אחרות. כריות אלו הן מאוד צדדיות, וניתן להשתמש בהן בדרכים רבות ושונות.
כרית הריון יכולה לעזור לאישה בהריון למצוא את המיקום הטוב ביותר לשינה שלה. דנו כאן מדוע שינה חשובה להריון בריא, וכיצד הכרית יכולה לעזור לנשים למצוא את המיקום הטוב ביותר לשינה שלהן.

מאמרים נוספים: