הבנת תרופות להפרת חוזה
אישה בהריון מוצפת כל הזמן ברצון לספק את הטוב ביותר לילד שלה שעומד להיוולד. CaritLi מבינה, ולכן שואפת לעזור למשפחות עם שקט נפשי בזמן שהן מתמקדות במה שחשוב ביותר, הלידה של הילד שלהן.
חוזים הם דרך חשובה עבור עסקים להבטיח שהקשר שלהם עם הלקוחות שלהם הוא על בסיס יציב. כאשר לקוח רוכש פריט, מניחים שהפריט יתפקד כדי למלא את מטרתו. לדוגמה, ברכישת עריסה, אם אמא הייתה מצפה שהעריסה תתמוך בתינוק שלה בזמן שהיא ישנה ושהעריסה תהיה בטוחה עבור התינוק שלה. בנוסף, אם יש בעיות עם העריסה, לדוגמה, אם היא נשברת, או אם התינוק שלה נתקע, האמא הייתה מצפה שיהיה איזשהו סוג של פיצוי, כמו האפשרות להחזיר את העריסה עבור עריסה חלופית.
מבחינה משפטית, חוזה הוא “הבטחה או קבוצת הבטחות, להפרתן החוק מעניק תרופה, או ביצוען החוק מכיר כחובה.” ה”הבטחות” של חוזה הן החובות שניתן לאכוף משפטית שהצדדים חייבים זה לזה והפרת ההבטחה הנ”ל תדרוש תרופה. בדוגמה שלנו של רכישת העריסה, הרצון של הלקוח שהעריסה תעבוד כראוי ותמלא את מטרתה הוא הבטחה בסיסית בחוזה. אם עריסה שבורה נרכשה, האמא תרצה פיצוי עבור אותה עריסה שבורה. היא תרצה להחליף את העריסה השבורה בעריסה תקינה.
בנוסף, עבור צרכנים, אחריות לעיתים קרובות נכללת בעת רכישת מוצר. ישנן שתי דרכים שונות שבהן ניתן להעניק אחריות. ראשית, אחריות עשויה להפוך לחלק מהחוזה כאשר המוכר עושה אישור של עובדה או הבטחה הנוגעת לסחורות או שירותים שמבוססים על העסקה בין שני הצדדים. ברכישת העריסה שלנו, הצרכן עשוי היה לשמוע אמא שרכשה בעבר את העריסה אומרת שהיא אוהבת את העריסה שלה, שהיא משרתת את כל מטרותיה, והיא ממליצה עליה. זה יהיה אישור של עובדה ועשוי להפוך לאחריות כחלק מהחוזה. שנית, אחריות עשויה להיות חלק מהחוזה כתוצאה מהתאמת של תיאור הסחורות לתיאור האמיתי של הסחורות. לדוגמה, אם העריסה מתפרסמת כירוקה, אז הצרכן היה מצפה שהעריסה המועברת תהיה ירוקה.
לכן, אם מוצר הוא פגום, כלומר שהעריסה אינה תואמת את מה שהובטח (עריסה שבורה) או שהמוצר אינו מתפקד כראוי כפי שהובטח (העריסה אינה מחזיקה את התינוק), אז צרכן עשוי לבחור לחפש תרופה משפטית עבור הפרת החוזה. לפי המדריך המעמיק על מהן התרופות להפרת חוזה, דוגמה אחת לתרופה משפטית שניתנת לצרכנים עבור הפרת חוזים היא נזקי ציפייה, שהן תרופות שנועדו לשים את הפרטים המופרים במצב שבו הם היו אם ההבטחות היו נשמרות. בדוגמת העריסה שלנו, אם העריסה שנרכשה הייתה פגומה ונשברה, נזקי הציפייה עשויים לדרוש שהמצב של הצרכנים יתוקן על ידי מתן עריסה שעובדת כפי שציפו. בדוגמת העריסה, חנות קמעונאית עשויה להיות מחויבת לספק עריסה חדשה כדי לספק את הציפיות של הצרכן.
לכן, עבור צרכן טיפוסי שרוכש עריסה, ידע על תרופות להפרת חוזה יעזור להבטיח שקט נפשי שאם עריסה שבורה נרכשה, אז הציפיות שלהם לקבל עריסה שעובדת כראוי יתקיימו.
CaritLi מבינה שהשמחה של הריון והציפייה לילד חדש היא תקופה מאושרת בחיי ההורים, וששקט נפשי הוא עדיפות. זו הסיבה ש-CaritLi מספקת הבטחות ללקוחות שלה על ידי כיבוד הבטחות ואחריות, ומוודאת שללקוחות יהיה פתרון לכל בעיה שתתעורר. בסופו של דבר, אם תתעורר בעיה, סביר להניח שההבטחה והאחריות הכללית יאפשרו ל-CaritLi לספק את התרופה הנדרשת. ואם מוצר של CaritLi אינו ממלא את הבטחתו, אז צרכן תמיד יכול לחפש להחליף את המוצר הפגום. חוזה טוב לרכישת עריסה ידרוש שתהיה אפשרות להחזיר את העריסה ולקבל עריסה שעובדת כראוי. אכן, CaritLi מציעה ערבויות שביעות רצון הן עבור השכפול של מוצריה והן עבור השכפול של תמונות שמשמשות על רבים מהמוצרים שלה.
בעוד שחוזה שבור של הבטחה יהיה אכזבה לאמא עם ציפיות גבוהות, החוזה שמתוכנן עם מכירת עריסה לפחות יבטיח לילד עריסה פונקציונלית.
CaritLi שואפת למלא את הציפיות של כל לקוחותיה ולספק שקט נפשי.