כרית לי – כרית הריון והנקה הטובה בישראל

שביעות רצון מובטחת | משלוח עד הבית תוך 48 שעות!
חדש באתר! דגמי SUER QUEEN

הקשר בין כרית הריון לשינה איכותית במהלך ההריון

כרית הריון
הקשר בין כרית הריון לשינה איכותית במהלך ההריון

נשים שישנות באופן תדיר עם כרית היריון יוכלו להעיד שמדובר בפתרון מתקדם ששינה את איכות השינה שלהן באופן ניכר. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין איך הדבר בא לידי ביטוי בפועל. קראו את המאמר הנוכחי ותגלו מהי כרית ההיריון? מה הקשר בינה לבין לשינה האיכותית? ואיך תוכלו לבחור בכרית שתספק שינה מתוקה למשך כל הלילה?

הקדמה: מהי כרית הריון?

נציג תחילה את ההגדרה של כרית הריון והנקה ששונה באופן ניכר מהכריות ה”רגילות” שהכרתן עד היום. זו מאופיינת ברכות והיא מעוצבת בצורה של האות U או האות C (חצי ירח). העיצוב שלה אינו נובע מענייני אסתטיקה בלבד. שכן, הצורה הייחודית של הכרית מותאמת לגופה של אישה הריונית, כך שהיא מאפשרת לתמוך ב – 3 האזורים הבאים בגוף:

  1. הבטן התחתונה
  2. הגב
  3. הרגליים

חשוב לציין שמדובר ב – 3 נקודות קריטיות שיש עליהן עומס רב.

התנוחה שעושה את ההבדל

זו העת לגלות את הקשר בין כרית שינה להריון לבין השינה האיכותית שכולן מדברות עליה. בשלב זה אתן יודעות שהכרית מפחיתה את העומס שנוצר על הבטן התחתונה, הגב והרגלים. ההקלה הזו מובילה להרפיה מלאה של השרירים שמאפשרת לצלול לתוך שינה עמוקה. נדגיש שאי שימוש בכרית היריון מידי לילה, עשוי לגרום ללחץ על השרירים שמצויים בנקודות שהוצגו לעיל. כידוע, זהו מצב שמקשה על ההירדמות.

כרית הקסם – מאפשרת לנשום לרווחה

יש מצבים שונים שמובילים לקשיי נשימה בקרב נשים הריוניות. מדובר לצורך הדוגמא בהישענות של העובר על האיברים הפנימיים (והריאות ביניהם) או שכיבה במנח מסוים על המיטה שאינו מאפשר זרימה של אוויר. שימוש נכון בכרית היריון מפחית באופן ניכר את קשיי הנשימה הללו, משום שהכרית מאפשרת להניח את הראש על גבי מצע גבוה, כך שהאוויר יכול לעבור מהריאות לאף ללא קושי.

בחירה נכונה בכרית היריון

קחו בחשבון שרכישה של כרית לנשים בהריון תשמש אתכן לא רק לאורך תקופת ההיריון, אלא גם לתקופה שלאחר מכן. שכן, הכרית מאפשרת להניק את התינוק בתנוחות שונות. יש נשים שמשתמשות בה להנקה בעת ישיבה על מזרון נמוך, כורסת הנקה ואפילו במיטה בשעות הלילה. הכרית תומכת בגב של האם ומפחיתה את הצורך בהחזקת התינוק ומונעת כאבי גב וכתפיים. נדגיש בהזדמנות זו שמומלץ לרכוש כרית להריוניות ממותג אמין שידוע כבעל מוניטין בתחום. שכן, זה יאפשר ליהנות מכל היתרונות שהוצגו עד כה.

השורה התחתונה

יש קשר ברור בין שימוש בכרית הריון לשינה איכותית במהלך תקופת ההיריון. שכן, כרית זו מקלה על העומס שמצוי על הגב, הבטן התחתונה והרגליים. הכרית מאפשרת למצוא תנוחה נוחה לשינה שמספקת כמות חיונית של אוויר. כעת אתם מכירות במידע חשוב זה, כך שתצטרכו רק לרכוש כרית היריון איכותית של כריתלי שתוביל לשיפור ניכר באיכות חייכן.

 

מאמרים נוספים: