כרית לי – כרית הריון והנקה הטובה בישראל

שביעות רצון מובטחת | משלוח עד הבית תוך 48 שעות!
חדש באתר! דגמי SUER QUEEN

האם את צריכה כרית הריון?

כרית הריון
האם את צריכה כרית הריון?

כשנשים חושבות על כאבים בהריון, הן חושבות בדרך כלל על צירים ואי נוחות של הלידה עצמה.
אך 9 החודשים האלה לפני היום הגדול יכולים לגרום לך להרגיש סבל וכאב נוראי, עקצוצים מעצבנים והתכווצות נוראיות.

רוב הכאבים הקשורים להריון קשורים לרוב לחוסר תמיכה בדרך כלשהי.
במהלך הלידה, את נושאת משקל רב (שעולה בפרק זמן קצר, מה שגורם ללחץ רב על הגב, על ההירכיים והערווה, הרגליים וכפות הרגליים.
הדבר בולט במיוחד במהלך השינה.

מכיוון שקיימות אפשרויות רבות לשיכוך כאבים במהלך ההריון, עליך להיות יצירתית במניעה ובטיפול באי הנוחות הללו. לדוגמה, שימוש בכרית הריון היא דרך מצוינת להימנע ממרבית מסוגי הכאב הנפוצים במהלך ההריון.

מהי כרית הריון?

כריות הריון תוכננו במיוחד כדי לספק תמיכה נוספת בכל האזורים המושפעים ביותר מהתינוק והבטן הגדלים שלך. מבנה הגוף שלך במהלך ההריון הוא מאוד ייחודי. רוב הכריות המסורתיות עשויות שלא להתאים לקווי המתאר של גופה של אישה בהריון, מה שמשאיר אותך פגיע לכאבי גב, התכווצויות רגליים, נוקשות אגן, ובסופו של דבר לילות חסרי מנוחה ואפילו חוסר שינה.

היא נועדה לספק תמיכה לכל הגוף, כך שהיא גם הרבה יותר גדולה מכרית רגילה.
כריות הריון הופכות את השינה במהלך ההריון לנוחה יותר. זה שימושי במיוחד בשלבים מאוחרים יותר של ההריון כאשר שינה במצב נורמלי הופכת לאתגר אמיתי.

מתי כדאי להתחיל להשתמש בכרית הריון?

כאמור, רוב הנשים משתמשות בו בסוף ההריון, אבל זה בעצם אישי ועל כל אחת להתחיל להשתמש בה כשהיא מתחילה להרגיש לא בנוח לישון. לרוב, כאבים ולחץ באזור הבטן מתחילים בשבוע ה-18 להריון, יחד עם העלייה במשקל. מכאן ואילך הם מתחילים להכביד ולהשפיע ישירות על יכולתה של האישה לישון.

מומלץ להתחיל לישון עם כרית הריון לכאבים ולחץ המשפיעים על כל שעות היום. שינה היא חלק חשוב בהתנהגות האישה במהלך ההריון, וככל שהיא תשנה יותר, כך היא תהיה רגועה ומאושרת יותר. כמו כן, תמיד תוכלו להתייעץ עם מומחה בתחום.

היתרון העיקרי בשינה עם כרית הריון כבר ברור לכולנו – סיוע לשיפור איכות השינה והרציפה של האישה, אשר מושגת על ידי תמיכה של הכרית בגוף. מלבד זאת, ישנם מספר יתרונות נוספים:

להקל על הכאב
כל הנשים עולות במשקל במהלך ההריון. לאחר מכן, מופעל לחץ על חלקים מסוימים בגוף, במיוחד הגב והרגליים, מה שעלול לגרום לכאבים איומים אצל נשים. כאשר נשים בהריון משתמשות בכריות הריון, הן יכולות לנוח כמו שצריך כדי לתת מנוחה לחלקים שנעים רוב היום.

שיפור זרימת הדם בגוף
כריות הריון לשינה מאפשרות לנשים לשכב על הצד, מה שמקדם את זרימת הדם. הודות לריפוד הרך של כרית ההריון, נשים בהריון יכולות לשכב בנוחות על הצד. מצד שני, דרך שכיבה זו ללא כריות מיוחדות אינה מומלצת.

להבטיח הריון בטוח
הריון בריא ובטוח כולל שעות מנוחה רבות. כריות הריון לשינה מאפשרות לנשים לנוח באותה כמות ללא הכאב והמתח הכרוכים בגוף.

שימושי גם לאחר לידה
כריות הריון לשינה יכולות לעזור גם לאחר הלידה. כשאתה מאכיל את הקטן שלך, הישען על הכרית עד שנוצרת זווית האכלה נוחה ובטוחה גם לאם וגם לתינוק.

 

מאמרים נוספים: